דילוג לתוכן המרכזי בעמוד
לוגו חיל הטכנולוגיה והאחזקה לוגו עמותת חיל הטכנולוגיה והאחזקה
[temp]
ינואר
פבר.
מרץ
אפר.
מאי
יוני
יולי
אוג.
ספט.
אוקבר
נוב.
דצמ.
הזנת אירוע חדש חיפוש בטיימליין התאריכים המסומנים בכתום כוללים אירועים

קטלר ניר

מאת: ניסים קלו

תאריך עלייה לאתר: 24/11/2020

תאריך האירוע:

מספר צפיות: 539


סיפורו של ניר מנהל העבודה בפלוגת האופטרוניקה , ניר התגייס בשנת 1989 ופרש בשנת 2014

ט"ל  0526860570 

מיל - nirmirit@gmail.com

מה עשית במסגרת תפקידך ?

תיקון מערכות בק"ש בטנקים במסגרת טיפול ג' בסדנה 704, ובחוליות חרום לימ"ח, ובסדיר לרמה"ג ובלבנון. בנוסף, תיקון מערכות ראיית לילה תרמיות ומערכות לייזר במעבדה. העברת מכללים לתיקון בדרג ג' במשא תל השומר והשבתת ציוד למצל"ח

מהות התפקיד:

טיפול במערכות הבק"ש בסדנה 704 היה לקראת סיום הטיפול ולכן זמן העבודה היה נדרש להיות קצר.העבודה בימ"חים היתה ע"ב חוליה יומית למול כל אחת מיחידות השריון שהיו באח"י בימחים בכל מרחב הפיקוד.
ליחידות הסדירות בחט' 7 / 188 היתה חולייה שמשך כל השבוע נתנה שרות ונשארה לישון כל השבוע במסגרת אוגדה 36. ללא ספק האתגר המרכזי היו החוליות לאוגדה 91 וליק"ל לצורך תיקון הבק"ש בטנקים במרחב האוגדה ובמוצבים החודרים בגזרת הביטחון בלבנון. הטכנאים היו משובצים ע"פ סבב לחוליות בגזרה זו מיום ראשון-חמישי והחלפתם בחוליה לסופ"ש מיום חמישי-ראשון.
העבודה היתה סביב השעון, הכניסה למוצבים בלבנון ע"ב שיירות אספקה ולעיתים אף בהטסה. תיקון הטנקים נדרש להיות מהיר עד ליציאת השיירה חזרה לארץ. לעיתים שהו בגזרה 2-3 חוליות למול מופע התקלות. מגורי החוליה משך השבוע היו במפאו"ג 91 או בחטמ"ר 769. התניידות החוליה בוצעה באמצעות טרנזיט יעודי ובהמשך ע"ב נ.נ אמבולנס שעבר הסבה לרכב יעודי לבק"ש.

 

חיפוש מידע

כניסת חברים